Paskutiniai atnaujinimai daryti 2018 birželio 18 d.
Šios paslaugų teikimo taisyklės nustato UAB „Tempus Trans“ priklausančiame tinklalapyje www.siunciu.lt siūlomų paslaugų teikimo bei apmokėjimo už jas tvarką, reikalavimus siuntų ir krovinių paruošimui ir paslaugų užsakymui, taip pat teikiamų paslaugų ribojimus, skundų pateikimo ir nagrinėjimo tvarką bei žalos atlyginimo tvarką. Kiekvienas “Siunčiu.lt” paslaugų naudotojas, pateikdamas išsiųsti skirtą siuntą ar krovinį, patvirtina, kad susipažino ir sutinka su šiomis paslaugų teikimo taisyklėmis.
2. SIUNČIU.LT PASLAUGOS | |
2.1. „Siunčiu.lt“ suteikia galimybę siųsti Siuntas ir Krovinius Lietuvoje ir Europos Sąjungos valstybėse narėse tarptautinėmis gabenimo bendrovėmis, su kuriomis „Siunčiu.lt“ yra sudariusi bendradarbiavimo sutartis.
2.2. Krovinių ir siuntų gabenimą atlieka Užsakovo arba Siunčiu.lt administratoriaus pasirinktas Vežėjas, tačiau vežimo Sutartis sudaroma tarp Užsakovo ir „Siunčiu.lt“. „Siunčiu.lt“ yra atsakinga už Užsakovo Siuntos ar Krovinio gabenimą ir pati derina gabenimo detales su Vežėju.
2.3. Užsakydamas Siuntos ar Krovinio gabenimo paslaugą, Užsakovas gali rinktis bet kurį Vežėją pagal paslaugą, kainą ar kitus “Siunčiu.lt” interneto svetainėje nurodytus kriterijus.
2.4. Visais atvejais “Siunčiu.lt” tiesiogiai bendrauja tik su Užsakovu ir sutartiniai santykiai atsiranda tik tarp “Siunčiu.lt” ir Užsakovo. “Siunčiu.lt” nekontaktuoja nei su Siuntėju (jei jis skiriasi nuo Užsakovo), nei su Gavėju ir tarp “Siunčiu.lt” bei paminėtų asmenų sutartiniai santykiai neatsiranda.
3. DRAUDŽIAMI SIŲSTI DAIKTAI | |
3.1. “Siunčiu.lt” jokiais atvejais gabenimui nepriima draudžiamų siųsti daiktų.
3.2. Draudžiami siųsti daiktai – tai ginklai, narkotikai, pinigai, vertybiniai popieriai, taurieji metalai, brangakmeniai, antikvariniai daiktai, medžiagos ar produktai, kurie dėl savo cheminių ar fizinių savybių gali sukelti pavojų žmogaus sveikatai, aplinkai ar turtui, produktai, įtraukti į Jungtinių Tautų Organizacijos ekspertų komiteto pavojingų medžiagų sąrašą; taip pat bet kurie daiktai, prekės, medžiagos, kurių vežimas (įvežimas, išvežimas, gabenimas) yra uždraustas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus ar kitos valstybės, kurios teritorijoje vykdomas vežimas, teisę.
3.3. Uždraustais daiktais taip pat laikomos Siuntos ar Krovinio, kurių vertė viršija “Siunčiu.lt” taisyklėse nurodyto atitinkamo Siuntos tipo maksimalią vertę.
3.4. Atnaujinamas draudžiamų siųsti daiktų sąrašas skelbiamas čia. Prieš pateikdamas Užsakymą, Užsakovas privalo įsitikinti, kad jo planuojama siųsti Siunta ar Krovinys nepatenka į draudžiamų siųsti daiktų sąrašą. Užsakydamas “Siunčiu.lt” paslaugą Užsakovas patvirtina, jog draudžiamų siųsti daiktų Siuntoje ar Krovinyje nesiunčiama.
3.5. „Siunčiu.lt“ Užsakymų priėmimo sistema yra automatinė, todėl „Siunčiu.lt“ gali nepastebėti, kad Užsakovas ketina siųsti/vežti Draudžiamą daiktą. „Siunčiu.lt“ personalui ir/ar Vežėjui tai pastebėjus, Užsakymas gali būti nedelsiant anuliuotas.
3.6. Vežimo metu paaiškėjus, jog Užsakovo perduotoje Siuntoje ar Krovinyje yra draudžiamų siųsti daiktų, Siuntos ar Krovinio (atitinkamos jos dalies) gabenimas bus nutraukiamas. Tokiu atveju Siunta (priklausomai nuo jos pavojingumo lygio) Vežėjo nuožiūra arba valstybinių institucijų nurodymu gali būti sunaikinta, perduodama valstybinėms institucijoms (konfiskuojama), grąžinama Užsakovui / Siuntėjui (Užsakovo / Siuntėjo lėšomis) arba sulaikyta ir / ar laikoma, kol Gavėjas ją atsiims (informuojant Gavėją apie datą, iki kurios jis gali atsiimti Siuntą ar Krovinį).
3.7. Tuo atveju, kai valstybinės institucijos sulaiko ar konfiskuoja Užsakovo perduotą Siuntą ar Krovinį, vežimo sutartis pasibaigia, o dėl sulaikytų ar konfiskuotų Siuntų ar Krovinių atsiėmimo Užsakovas privalo pats kreiptis į minėtas institucijas.
3.8. Siunčiant Draudžiamus daiktus joks Siuntos ar Krovinio draudimas negalioja, o apmokėjimas už “Siunčiu.lt” paslaugas negrąžinamas. Be to, Užsakovas taip pat turi atlyginti dėl to atsiradusias Papildomas išlaidas.
4. SIUNTOS AR KROVINIO GABENIMO UŽSAKYMAS | |
4.1. Norėdamas užsakyti Siuntos ar Krovinio gabenimą, Užsakovas turi pateikti individualų užsakymą “Siunčiu.lt” interneto svetainėje. Pateikdamas Užsakymą, Užsakovas turi nurodyti tikslias konkrečios Siuntos / Krovinio ir gabenimo sąlygas bei ypatumus (siuntėjas, gavėjas, adresai (įskaitant pilną gatvės adresą), kontaktiniai telefonai, el. pašto adresas, Siuntos ir pakuotės duomenys, savybės, specialūs vežimo nurodymai ir kita “Siunčiu.lt” užsakymo formoje reikalaujama informacija).
4.2. Užsakovui kuriant užsakymą “Siunčiu.lt” sistemoje nurodomas preliminarus Siuntos paėmimo ir pristatymo laikas, pateikiant dienomis nurodytą laiko intervalą. Užsakovo pasirinktas Siuntos paėmimo laikas nėra garantuotas.
4.3. Nei “Siunčiu.lt”, nei Vežėjas netikrins gabenimui perduotos Siuntos ar Krovinio duomenų ir / ar informacijos teisingumo, todėl Užsakovas Užsakymo metu privalo užtikrinti tikslios, išsamios ir teisingos informacijos (įskaitant vežimui reikalingus dokumentus, jei jie yra nurodyti “Siunčiu.lt” sistemos skiltyje “Papildoma informacija”) apie Siuntą ir jo gabenimo sąlygas pateikimą “Siunčiu.lt” ir / ar Vežėjui.
4.4. Užsakymas bus laikomas priimtu tik tada, kai „Siunčiu.lt“ Užsakymą priims ir tai raštu (elektroniniu paštu) patvirtins Užsakovui. „Siunčiu.lt“ pasilieka teisę vienašališkai atsisakyti priimti ir / ar atšaukti bet kurį Užsakymą.
4.5. Užsakovas turi teisę atšaukti Užsakymą tol, kol “Siunčiu.lt” jo nėra patvirtinusi. “Siunčiu.lt” patvirtinus Užsakymą, Užsakovas jo atšaukti nebegali. Užsakymo atšaukimo atveju Užsakovo sumokėti pinigai grąžinami, išskaičiavus “Siunčiu.lt” patirtas. su pinigų grąžinimu susijusias mokėjimo operacijos išlaidas.
5. SIUNTOS AR KROVINIO PAKAVIMAS IR ŽENKLINIMAS | |
5.1. Užsakovas yra išimtinai atsakingas už gabenimui perduodamų Siuntų ir Krovinio paruošimą, pakavimą ir ženklinimą.
5.2. Užsakovas turi užtikrinti, kad Siuntos pakrovimo metu Siunta bus tinkamai ir saugiai supakuota transportavimui (atlaikys nedidelį išorinį poveikį, vartymą, kritimą iš nedidelio aukščio, krovimą, perkrovimą, iškrovimą, pakuotėje esančių daiktų svorį, nedarys žalos kitoms siuntoms/kroviniams, transporto priemonėms, aplinkai, žmonių sveikatai ir pan.), Siuntos pakuotė atitiks galiojančius krovinių gabenimo standartus konkrečiai Siuntai, o pakuotė bus tinkamai ir aiškiai paženklinta.
5.3. Užsakovas turi užtikrinti, kad Krovinio pakrovimo metu Krovinys bus tinkamai ir saugiai
supakuotas ir paruoštas transportavimui (atlaikys nedidelį išorinį poveikį, krovimą, perkrovimą, iškrovimą, pakuotėje esančių daiktų turinys nedarys žalos kitiems kroviniams, transporto priemonėms, aplinkai, žmonių sveikatai ir pan.), Krovinio pakuotė atitiks galiojančius krovinių gabenimo standartus.
5.4. Kai Siunta ar Krovinys vežamas keliems Gavėjams, Užsakovas turi Siuntą sugrupuoti ir įpakuoti bei paženklinti atskirai kiekvienam Gavėjui.
5.5. Užsakovas turi užtikrinti, kad ant Pakuotės ar Paletės gerai matomoje vietoje ir įskaitomai būtų pateikti šie duomenys: Siuntėjo pavadinimas, adresas, pašto kodas, Gavėjo pavadinimas, tikslus pristatymo adresas (gatvė, namo Nr., miestas, pašto kodas), Gavėjo telefono Nr., taip pat nurodyti korpusą, aukštą, kabinetą, jeigu tai padės greičiau rasti Gavėją.
5.6. Siunta su visais jį lydinčiais dokumentais privalo būti paruošta perdavimui (tinkamai supakuotas ir sužymėtas) iki Vežėjui atvykstant pas Užsakovą ar Siuntėją (jei Užsakovas nesutampa su Siuntėju).
6. SIUNTOS AR KROVINIO DRAUDIMAS | |
6.1. “Siunčiu.lt” yra apdraudusi savo civilinę atsakomybę, tačiau, atsižvelgiant į tai, kad vežėjo atsakomybė pagal įvairius kelių transporto santykius reguliuojančius teisės aktus yra ribota, “Siunčiu.lt” rekomenduoja Užsakovui papildomai apdrausti Siuntą ar Krovinį.
6.2. Užsakymo pateikimo metu Užsakovas gali apdrausti Siuntą ar Krovinį papildomai (jeigu paslaugos aprašyme nenurodyta kitaip). Draudimo suma negali viršyti Siuntos ar Krovinio vertės.
6.3. Siuntoms ir Kroviniams, kurių pristatymą užsakant “Siunčiu.lt” interneto svetainėje buvo klaidingai nurodyti svoris, matmenys, pakuotė, turinys ir/arba bet kokia kontaktinė informacija apie Siuntėją ir / ar Gavėją, negalioja joks draudimas. Tokiu atveju draudimo mokestis nebus grąžinamas.
7. SIUNTOS AR KROVINIO PRIĖMIMAS (PATEIKIMAS GABENIMUI) | |
7.1. Siuntas ar Krovinius Vežėjas paima tik Darbo valandomis.
7.2. Užsakovas turi sudaryti sąlygas atvykusiam Vežėjui priimti transportavimui paruoštą Siuntą ar Krovinį.
7.3. Siuntėjas ar Užsakovas privalo sudaryti sąlygas Vežėjui Siuntą arba Krovinį paimti.
7.4. Vežėjo vairuotojas, Užsakovo pageidavimu, gali pasirašyti Siuntos ar Krovinio dokumentus paimdamas Siuntą ar Krovinį. Užsakovas privalo pateikti Siuntos ar Krovinio paėmimą įrodančius dokumentus &bd7uo;Siunčiu.lt“ to paprašius.
7.5. Siunta ar Krovinys nelaikomas priimtas tol, kol nėra pilnai pakraunamas, ir tol, kol Vežėjas neatlieka išorinės Siuntos ar Krovinio patikros ir nepriima gabenimo dokumentų.
7.6. Vežėjas turi teisę nepriimti Siuntos ar Krovinio gabenimui, jeigu jis neatitinka Užsakyme nurodytos informacijos, yra nesupakuotas ir / ar nepaženklintas arba netinkamai supakuotas ir / ar paženklintas, yra pažeistas.
7.7. Vežėjas turi teisę nelaukti Siuntos ar Krovinio, jei jam atvykus Siunta ar Krovinys nėra paruošta ir paruošimo tektų laukti ilgiau nei 15 min.
7.8. Jeigu Vežėjas neatvyksta paimti Siuntos ar Krovinio, Užsakovas apie tai turi pranešti „Siunčiu.lt“ tiesiogiai.
7.9. „Siunčiu.lt“ negarantuoja galimybės sustabdyti Siuntos ar Krovinio gabenimą po to, kai Vežėjas ją paėmė.
8. GABENIMO DOKUMENTAI | |
8.1. Priklausomai nuo pasirinktos paslaugos bei pristatymo šalies, "Siunčiu.lt" gali suteikti papildomus dokumentus, kuriuos Užsakovas turi užpildyti ir pridėti prie Siuntos ar Krovinio. To nepadarius, Siunta ar Krovinys gali vėluoti arba gali atsirasti Papildomos išlaidos.
8.2. Jeigu Pristatymo paslaugos aprašyme yra nurodyta, kad reikia turėti paruoštus siuntą ar krovinį lydinčius dokumentus, Siuntėjas privalo atspausdinti elektroniniu paštu gautus Siuntos ar Krovinio dokumentus, juos pasirašyti ir pridėti prie Siuntos ar Krovinio.
8.3. Siuntos ar Krovinio paėmimą patvirtinantis dokumentas su Vežėjo ir/ar jų vairuotojo parašu Užsakovo turi būti saugomas vienerius metus po Siuntos ar Krovinio pristatymo.
8.4. Užsakovas sutinka, kad “Siunčiu.lt” paslaugų teikimui bus naudojamos elektroninės PVM sąskaitos – faktūros, o popierinių PVM sąskaitų – faktūrų, važtaraščių ir kitų dokumentų kopijos Užsakovui bus siunčiamos tik elektroniniu paštu ir elektroniniu formatu. Šalys susitaria, kad “Siunčiu.lt” originalių popierinių dokumentų Užsakovui neteiks.
9. MUITINĖS FORMALUMAI | |
9.1. “Siunčiu.lt”, esant poreikiui, Užsakovui padeda sutvarkyti muitinės formalumus, Užsakovo interesais atlieka būtinus veiksmus, susijusius su Siuntos deklaravimu muitinėje ir pateikimu muitiniam įforminimui, siuntos laikinojo saugojimo įforminimu ar kitu muitinės sankcionuotu veiksmu, bei padeda atlikti su tuo susijusius veiksmus.
9.2. “Siunčiu.lt” turi teisę įgalioti jos pasirinktus trečiuosius asmenis atlikti muitinės procedūras.
9.3. Kai Siuntos ar Krovinio gabenimui reikalingos muitinės procedūros, Užsakovas privalo tiksliai, išsamiai, detaliai ir teisingai apibūdinti Siuntos ar Krovinio turinį bei pateikti šią informaciją “Siunčiu.lt”. Priešingu atveju siuntos gabenimas gali užtrukti ir kilti kitų nepatogumų Siuntos ar Krovinio Gavėjui. Dėl neteisingai ar dviprasmiškai užpildytos deklaracijos gali būti skirta bauda arba Siunta konfiskuota.
9.4. Užsakovas turi pateikti “Siunčiu.lt” arba jos nurodytam atstovui visus būtinus dokumentus, liudijančius apie Siuntos gavimo ir gabenimo teisėtumą bei reikalingus Užsakovo pasirinktai muitinės procedūrai įforminti. Pateikiami dokumentai turi būti galiojantys, tinkamu būdu patvirtinti ir atitikti kitus reikalavimus, kurie nustatyti muitinės veiklą ir deklaravimo tvarką reglamentuojančiuose teisės aktuose. Dokumentuose nurodyti duomenys turi atitikti išmuitinimui pateikiamos Siuntos ar Krovinio turinį. Užsakovas privalo pateikti visą informaciją bei dokumentus “Siunčiu.lt” arba jos nurodytam atstovui per 2 (dvi) kalendorines dienas po Siuntos ar Krovinio importo ar eksporto dienos, bet ne vėliau kaip iki einamojo mėnesio 3 (trečios) Darbo dienos. Priešingu atveju “Siunčiu.lt” neatsako už galimas neigiamas pasekmes ir papildomus muitinės reikalavimus dėl nepilnai pateiktų duomenų.
9.5. Gavėjo valstybėje Užsakovo siunčiamoms Siuntoms ar Kroviniams gali būti taikomi apribojimai, todėl Užsakovas privalo savo jėgomis ir lėšomis sužinoti, kokios yra importo ir eksporto galimybės (draudimai, apribojimai) bei dokumentai, kurių gali būti reikalaujama gavimo šalyje (prekybinė sąskaita, prekių kilmės sertifikatas, sanitarinis sertifikatas, licencija, leidimas prekėms, kurioms taikomas karantinas, importo ar eksporto licencijos ir leidimai, ir kt.).
9.6. “Siunčiu.lt” informuos Užsakovą apie Siuntos ar Krovinio faktinių duomenų neatitikimą Siuntos ar Krovinio duomenims lydinčiuose dokumentuose, muitinėje sulaikytas Užsakovo Siuntas ar Krovinius, jų trūkumą, įpakavimo pažeidimus, sugadinimą (kai tai buvo pastebėta muitinio tikrinimo metu) ir kitus svarbius faktus ar įvykius, kurie gali turėti Užsakovui neigiamų pasekmių, siekiant gauti iš jo reikiamus nurodymus ir sureguliuoti iškilusius klausimus.
9.7. Muitinės reikalavimu, pranešus Klientui, “Siunčiu.lt” turi teisę atidaryti Siuntų pakuotes ar Krovinius ir atlikti kitus muitinės reikalaujamus veiksmus, susijusius su Siuntų ar Krovinių tikrinimu. “Siunčiu.lt” taip pat gali atlikti detalesnę Siuntos ar Krovinio apžiūrą iki muitinės deklaracijos pildymo, siekiant teisingai klasifikuoti prekes bei atlikti kitus, su Siuntos ar Krovinio deklaravimu ir pateikimu muitiniam tikrinimui susijusius, veiksmus.
9.8. “Siunčiu.lt” pareikalavimu Užsakovas privalo nedelsiant pateikti papildomus dokumentus, informaciją ar vertimus bei duoti nurodymus “Siunčiu.lt” dėl duomenų muitinės deklaracijose pateikimo ar kitų veiksmų atlikimo.
9.9. Užsakovas įsipareigoja teisės aktų nustatyta mokesčių mokėjimo muitinėje tvarka ir terminais sumokėti muitinės deklaracijoje apskaičiuotus muitus ir kitus mokesčius bei kompensuoti “Siunčiu.lt” sumokėtus Užsakovo vardu mokesčius ir muitinės rinkliavas.
9.10. Po muitinės deklaracijos įforminimo Užsakovas įsipareigoja ne trumpiau kaip 6 (šešis) metus saugoti pas save dokumentus, kurie buvo nurodyti deklaracijoje ir, muitinei pareikalavus, pateikti šiuos dokumentus tikrinimui.
10. SIUNTOS AR KROVINIO PAKROVIMAS | |
10.1. Siuntos ar Krovinio pakrovimą į transporto priemonę nemokamai atlieka Vežėjas, jei bendras Siuntos svoris neviršija 30 kg.
10.2. Jei bendras Siuntos ar Krovinio svoris viršija 30 kg arba pakrovimo darbams reikalinga papildoma krovimo technika, Užsakovas turi užtikrinti, kad Siuntą į transporto priemonę pakrautų Siuntėjas.
10.3. Siuntos ar Krovinio pakrovimo metu Vežėjo vairuotojui turi būti sudaryta galimybė apžiūrėti Siuntą ir įsitikinti, kad nėra pakuočių pažeidimų/trūkumo. Jei nustatomi pažeidimai/trūkumas, privaloma sudaryti Siuntos pažeidimų/trūkumų aktą ir įrašyti pažeidimus/trūkumą Siuntos dokumentuose.
11. SIUNTOS AR KROVINIO VEŽIMAS (VEŽIMO EIGA) | |
11.1. Siuntos ar Krovinio vežimo maršrutą savo nuožiūra pasirenka Vežėjas.
11.2. Užsakovas turi nedelsdamas informuoti “Siunčiu.lt” žodžiu ir raštu apie Siuntos pakrovimo/iškrovimo ar kitos vežimui reikšmingos informacijos pasikeitimą.
11.3. Jei Užsakovas Siuntą ar Krovinį vežimo metu peradresuoja (nurodo kitą pristatymo adresą arba kitą Gavėją), už nukrypimą nuo pradinio maršruto “Siunčiu.lt” gali pareikalauti papildomo apmokėjimo.
11.4. Užsakovas sutinka ir neprieštarauja, jog Vežėjas, esant reikalui, perkrautų Siuntą ar Krovinį į kitą transporto priemonę.
11.5. „Siunčiu.lt“ turi teisę bet kuriuo metu vežimo eigoje sustabdyti Siuntos ar Krovinio pristatymą ir patikrinti Pakuotės ar Krovinio turinį, komisijai surašant aktą, jeigu turi įtarimų, kad Siuntoje ar Krovinyje „Siunčiu.lt“ pristatymui buvo perduoti Draudžiami siųsti daiktai.
11.6. „Siunčiu.lt“ turi teisę sulaikyti Siuntą ar Krovinį, jei Užsakovas yra neatsiskaitęs už “Siunčiu.lt” paslaugas ir/ar neatlyginęs Papildomų išlaidų, yra viršijęs jam nustatytą kredito limitą, yra kitaip pažeidęs šias taisykles ir/ar savo įsipareigojimus. Tokiu atveju “Siunčiu.lt” neprisiima jokios atsakomybės ir neatlygina jokių nuostolių, susijusių su Siuntos ar Krovinio sulaikymu.
12. UŽSAKOVO INSTRUKCIJOS | |
12.1. Susidarius aplinkybėms, kurios apsunkinta Siuntos ar Krovinio perdavimą, “Siunčiu.lt” kreipiasi į Užsakovą dėl tolesnių instrukcijų. Jeigu jos nėra pateikiamos per “Siunčiu.lt” nurodytą laiką, “Siunčiu.lt” turi teisę Užsakovo sąskaita Siuntą ar Krovinį grąžinti Siuntėjui arba jo sąskaita Siuntą ar Krovinį iškrauti bei perduoti saugojimui.
12.2. Bet kokias su gabenamomis Siuntomis ar Kroviniais susijusias instrukcijas Užsakovas turi pateikti raštu: važtaraštyje, užsakyme, kita rašytine forma (įskaitant elektroninį paštą ir faksą). Žodinės instrukcijos turi būti nedelsiant patvirtintos raštu.
13. SIUNTOS AR KROVINIO IŠKROVIMAS | |
13.1. Siuntos ar Krovinio iškrovimą iš transporto priemonės nemokamai atlieka Vežėjas, jei bendras Siuntos ar Krovinio svoris neviršija 30 kg.
13.2. Jei bendras Siuntos ar Krovinio svoris viršija 30 kg arba iškrovimo darbams reikalinga papildoma krovimo technika, Užsakovas turi užtikrinti, kad Siuntą iš transporto priemonės iškrautų Gavėjas.
14. SIUNTOS AR KROVINIO PERDAVIMAS GAVĖJUI | |
14.1. Užsakovas privalo informuoti Gavėją apie pristatomą Siuntą ar Krovinį ir užtikrinti, kad Gavėjas priimtų Siuntą ar Krovinį pagal Užsakovo nurodytą perdavimo informaciją.
14.2. Siuntos ar Kroviniai Gavėjams pristatomi darbo dienomis ir Darbo valandomis.
14.3. Siunta ar Krovinys perduodamas Gavėjui pateikus asmens tapatybės dokumentą su nuotrauka (galiojantis pasas, vairuotojo pažymėjimas, asmens tapatybės kortelė) ir pasirašius ant Siuntos ar Krovinio gabenimo dokumentų. Siuntą ar Krovinį kitam asmeniui Vežėjas įteikia tik tuo atveju, kai asmuo, atsiimantis Siuntą ar Krovinį, pateikia tinkamai patvirtintą įgaliojimą.
14.4. Atlikus Siuntos ar Krovinio pervežimą “Siunčiu.lt” sistemoje suformuojama sąskaita. Esant Užsakovo pageidavimui “Siunčiu.lt” gali Užsakovui atsiųsti Siuntos ar Krovinio pristatymą patvirtinančius dokumentus. Dokumentai atsiunčiami 30 kalendorinių dienų laikotarpyje.
14.5. Priimdamas Siuntą ar Krovinį Gavėjas privalo kartu su Vežėjo vairuotoju ar Vežėjo įgaliotu atstovu patikrinti Siuntos ar Krovinio būklę. Jeigu Siuntos pakuotė ar Krovinio paletė apgadinta, priėmimo metu privaloma tai pažymėti; kitu atveju, traktuojama, jog Siunta ar Krovinys pristatytas tvarkinga. Gavėjui pasirašius, Siunta ar Krovinys yra laikomas perduotas.
14.6. Užsakovas privalo susisiekti su „Siunčiu.lt“ esant Siuntos ar Krovinio grąžinimo Siuntėjui grėsmei. Jeigu Siunta ar Krovinys grąžinamas, Užsakymas laikomas įvykdytu, o apmokėjimas negali būti grąžintas. Pakartotinio siuntimo išlaidas apmoka Užsakovas.
14.7. “Siunčiu.lt” turi teisę prieš tai informavę Užsakovą ir gavę jo leidimą arba per protingą terminą nesulaukę Užsakovo atsakymo, Siuntą ar Krovinį iškrauti į trečiųjų asmenų sandėlius, jeigu pristačius Siuntą ar Krovinį Gavėjas nesutinka jo priimti. Tokio sandėliavimo ir kitas susijusias išlaidas atlygina Užsakovas.
14.8. Jei Gavėjas nerandamas, Siuntą bandoma pristatyti pakartotinai arba ji yra grąžinama į Vežėjo terminalą arba Siuntėjui. Dėl to kilusias Papildomas išlaidas apmoka Užsakovas.
14.9. Jei Gavėjas nerandamas, Krovinys grąžinamas į Vežėjo terminalą arba Siuntėjui. Dėl to kilusias Papildomas išlaidas apmoka Užsakovas.
14.10. Laikoma, kad Siunta ar Krovinys, gabenama į užsienio valstybės teritoriją vėluoja, kai paskirties vietos nepasiekė per 72 valandas nuo maksimalaus “Siunčiu.lt” sistemoje nurodyto pristatymo laiko (vėliausios pristatymo dienos), o Lietuvos Respublikos viduje – per 24 valandas nuo nuo maksimalaus “Siunčiu.lt” sistemoje nurodyto pristatymo laiko (vėliausios pristatymo dienos).
14.11. “Siunčiu.lt” negrąžina Užsakovui Siuntos pakuotės ir / ar padėklų / palečių, ant kurių Užsakovas Vežėjui pateikia Siuntą ar Krovinį.
15. PAKROVIMO/IŠKROVIMO TERMINAI | |
15.1. “Siunčiu.lt” kainos skaičiuoklės rezultatuose nurodyti Siuntų ar Krovinių pristatymo terminai nėra garantuoti. Užsakovui nurodžius klaidingą Gavėjo adresą ar kitus duomenis bei pristatant Siuntą ar Krovinį į Sunkiai pasiekiamas vietoves, pristatymo terminas ne dėl “Siunčiu.lt” kaltės gali būti ilgesnis nei nurodyta.
15.2. Siuntos ir Kroviniai pristatomi tik Darbo dienomis ir Darbo valandomis, išskyrus pasirinkus papildomas paslaugas Užsakymo pateikimo metu.
15.3. Vežėjui pateikus transporto priemonę į Užsakovo nurodytą pasikrovimo / išsikrovimo vietą, Siunta ar Krovinys privalo būti pakrautas ne ilgiau kaip per 15 (penkiolika) minučių. Viršijus šį laiką, “Siunčiu.lt” turi teisę į Papildomų išlaidų apmokėjimą.
16. PASLAUGŲ ĮKAINIAI IR APMOKĖJIMAS | |
16.1. Už “Siunčiu.lt” suteiktas paslaugas Užsakovas atsiskaito pagal “Siunčiu.lt” interneto svetainėje nurodytus konkrečių paslaugų įkainius, galiojančius Užsakymo pildymo momentu.
16.2. Atsiskaitymas gali būti atliktas:
16.2.1. paysera.lt sistema;
16.2.2. banko pavedimu (“Siunčiu.lt” interneto svetainėje nurodytuose bankuose).
16.3. Apmokėjimas už “Siunčiu.lt” paslaugas turi būti atliekamas iš karto po to, kai “Siunčiu.lt” patvirtina Užsakymą. Užsakovui ir “Siunčiu.lt” pasirašius papildomą bendradarbiavimo sutartį galimas apmokėjimo terminas su atidėjimu.
16.4. Jeigu Siuntėjas pateikė klaidingus Siuntos ar Krovinio duomenis, skaičiuojamos Papildomos išlaidos. Pateikus netikslius, didesnius Siuntos matmenis ar svorį, Užsakymo kainos skirtumas negrąžinamas.
16.5. Siuntos ar Krovinio gabenimo kainą sudaro Užsakymo įforminimo, administravimo mokestis, Siuntos ar Krovinio paėmimo, transportavimo ir perdavimo Gavėjui išlaidos. Visi kiti mokesčiai ir mokėjimai, kurie nėra įtraukti į Siuntos ar Krovinio gabenimo kainą, laikomi Papildomomis išlaidomis, kurias Užsakovas, esant “Siunčiu.lt” pareikalavimui, turi apmokėti papildomai.
16.6. Galutinė “Siunčiu.lt” paslaugų kaina skaičiuojama atsižvelgiant į Užsakovo gabenimui pateiktos Siuntos ar Krovinio faktinį, o ne Užsakovo “Siunčiu.lt” sistemoje nurodytą, svorį. Jei Siuntos ar Krovinio faktinis svoris skiriasi nuo Užsakovo “Siunčiu.lt” sistemoje nurodyto svorio, dėl to gali atsirasti Papildomos išlaidos, Siunta ar Krovinys gali vėluoti, būti sulaikyta arba gali kitaip pasunkėti Siuntos ar Krovinio pristatymas Gavėjui.
16.7. Susidarius įsiskolinimui, Užsakovas privalo jį apmokėti per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo atitinkamo “Siunčiu.lt” pranešimo gavimo. Vėluojant tai padaryti, Užsakovas moka 0,04% dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku nesumokėtos sumos. Skolos neapmokėjus, "Siunčiu.lt" pasilieka teisę vykdyti skolos išieškojimą per trečiuosius asmenis. Tokiu atveju Užsakovas įsipareigoja atlyginti visas "Siunčiu.lt" išlaidas, patirtas dėl ikiteisminio skolos išieškojimo iš Užsakovo.
17. NUOLAIDOS | |
17.1. Nuolatiniai “Siunčiu.lt” klientai gali gauti papildomas nuolaidas “Siunčiu.lt” paslaugoms.
17.2. Nuolaidos nesumuojamos.
17.3. Nuolaidos, suteiktos Užsakovui, gali būti vienašališkai pakeistos ar panaikintos.
18. PAPILDOMOS IŠLAIDOS | |
18.1. Esant reikalui, Užsakovas turi apmokėti Papildomas išlaidas, kurių neapima “Siunčiu.lt” paslaugų mokestis ir kurios negalėjo būti įskaičiuotos į paslaugos kainą
Užsakymo pateikimo momentu, susijusias su Siuntos ar Krovinio pervežimu, netinkamai įformintais/užpildytais dokumentais, rinkliavomis, netinkamu Siuntos ar Krovinio
supakavimu, paženklinimu, pakrovimu/iškrovimu, netikslios, neteisingos informacijos suteikimu, sandėliavimu, prastovomis, gavėjo atsisakymu priimti Siuntą ar Krovinį bei kitas
papildomas išlaidas. Papildomos išlaidos nėra "Siunčiu.lt" skiriamos baudos.
18.2. Atsiradus Papildomoms išlaidoms, Siuntos ar Krovinio gabenimas ir pristatymas yra sustabdomas iki tol, kol Užsakovas jas apmokės.
19. SIUNČIU.LT ĮSIPAREIGOJIMAI IR ATSAKOMYBĖ | |
19.1. “Siunčiu.lt” atsakomybė nustatoma remiantis CMR konvencijos nuostatomis ir kitais galiojančiais teisės aktais, o, kai Siuntos svoris neviršija 30 kg, “Siunčiu.lt” atsakomybė nustatoma remiantis Lietuvos Respublikos pašto įstatymu, Pasauline pašto konvencija ir Pašto siuntinių reglamentu
19.2. “Siunčiu.lt” neatsako už visišką ar dalinį savo įsipareigojimų pagal sutartį nevykdymą, jei tai įvyksta dėl nenugalimos jėgos aplinkybių veikimo, t. y. gaisrų, potvynių, žemės drebėjimų, audrų, streikų, karų, vagysčių, ginkluotų užpuolimų, kelio remontų, kelių eismo įvykių ir avarijų, kelių blokados, muitinės tarnybų ir kitų valdžios institucijų veiksmų, valstybinių institucijų krovinio konfiskavimo.
19.3. „Siunčiu.lt“ padengia tik tiesioginius nuostolius Siuntos ar Krovinio apgadinimo ar praradimo atveju. „Siunčiu.lt“ nėra atsakinga už negautą pelną, pajamas ar kitokią naudą, prarastą galimybę naudotis sugadintu/prarastu siųstu/vežtu daiktu, administracinius nepatogumus, nusivylimą, kilusias problemas ir sugadintą reputaciją bei kitus netiesioginius užsakytų paslaugų vykdymo nulemtus ir/arba su juo susijusius nuostolius ar žalą, neturtinę žalą.
19.4. Jeigu faktas, kad Siunta ar Krovinys buvo apgadinta pervežimo metu, patvirtinamas, „Siunčiu.lt“ padengia daikto remonto arba jo įsigijimo išlaidas, priklausomai nuo to, kurios yra mažesnės ir kurios negali viršyti sumos draudimo (Standartinio arba Papildomo), pasirinkto užsakant paslaugą. Jeigu siųstas / vežtas daiktas sugadintas nepataisomai, Gavėjas privalo pristatyti tai patvirtinančią oficialią remonto centro pažymą. Bet kokia su Siuntos sugadinimu ir/ar praradimu susijusi kompensacija išmokama tik tiesiogiai Užsakovui.
19.5. Jei už sugadintą Siuntą ar jos dalį “Siunčiu.lt” skyrė kompensaciją, pati Siunta ar jos dalis tampa “Siunčiu.lt” nuosavybe.
19.6. “Siunčiu.lt” neatsako už papildomų mokesčių mokėjimą ar Užsakovo patirtus nuostolius, atsiradusius dėl muitinės sprendimo pakeisti Siuntos ar Krovinio (prekių) kodą ir/ar perskaičiuoti mokesčius muitinės deklaracijoje.
19.7. Kai krovinio gabenimui buvo reikalingos muitinės procedūros, “Siunčiu.lt” neatsako už savo įsipareigojimų neįvykdymą ar netinkamą įvykdymą, jeigu: a) Užsakovas vėlavo pateikti “Siunčiu.lt” reikalingus dokumentus ar pateikė dokumentus, neatitinkančius šios sutarties sąlygų; b) Užsakovas “Siunčiu.lt” reikalavimu nepateikė papildomų dokumentų ar duomenų, kurie buvo būtini pateikti muitinei ryšium su Siuntos deklaravimu ir jų pateikimu muitiniam įforminimui, prekių laikinojo saugojimo įforminimu, muitinės procedūra ar kitu muitinės sankcionuotu veiksmu; c) Užsakovas neatsižvelgė į “Siunčiu.lt” rekomendacijas, neatsakė į “Siunčiu.lt” paklausimus ar nesiėmė veiksmų, kuriais būtų siekiama sureguliuoti iškilusią problemą.
20. UŽSAKOVO ATSAKOMYBĖ | |
20.1. Užsakovas yra išimtinai atsakingas už Siuntos turinį ir jo atitikimą teisės aktų reikalavimams.
20.2. Užsakovas prisiima atsakomybę už raštiškų instrukcijų bei Užsakyme ir Siuntos dokumentuose pateiktų duomenų teisingumą.
20.3. Užsakovas sutinka, kad jo Siuntai padarius žalą kitai Siuntai ar daugiau Siuntų, jis atlygins žalą “Siunčiu.lt”, Vežėjui ir/ar kitų Siuntų Siuntėjams pareikalavus.
20.4. Užsakovas įsipareigoja bendradarbiauti su “Siunčiu.lt” išieškant regreso tvarka bet kurios iš šių šalių patirtus nuostolius iš kaltų trečiųjų asmenų (Siuntos, Siuntėjo, Gavėjo, Vežėjo, kitų asmenų).
20.5. Užsakovas įsipareigoja padengti visus tiesioginius ir netiesioginius “Siunčiu.lt” nuostolius, susijusius su Draudžiamų daiktų gabenimu.
20.6. Užsakovas yra išimtinai atsakingas už tinkamą ir savalaikį muito ir kitų mokesčių, apskaičiuotų muitinės deklaracijoje ar “Siunčiu.lt” pateiktose sąskaitose, sumokėjimą.
21. KONFIDENCIALUMAS | |
21.1. Šalys įsipareigoja neatskleisti ir neskelbti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos apie tarpusavio santykius, sutarčių sudarymą ir jų sąlygas bei kitos informacijos apie save daugiau negu to reikia įsipareigojimams tinkamai įvykdyti.
21.2. Konfidencialia informacija laikoma bet kokia su šia “Siunčiu.lt” paslaugomis, sutartimis ir jų vykdymu susijusi informacija, įskaitant informaciją apie Šalių derybines pozicijas, paslaugų kainas, nuolaidas, mokėjimų tvarką ir terminus, klientus (partnerius), jų duomenis, individualių gabenimo užsakymų sąlygas.
21.3. Jeigu Šaliai kyla bet kokių abejonių dėl to, ar tam tikra informacija yra konfidenciali, ta Šalis privalo elgtis su tokia informacija kaip su konfidencialia informacija iki tol, kol nebus gautas kitos Šalies patvirtinimas, kad tokia informacija nėra konfidenciali.
22. KLIENTŲ APTARNAVIMAS | |
22.1. Užsakovas su „Siunčiu.lt“ personalu gali susisiekti šiais būdais:
22.1.1. elektroniniu paštu info@siunciu.lt,
22.1.2. telefonu 8 5 2000 660
22.1.3. adresu Naugarduko g. 99 Vilnius
22.2. Užsakovas su “Siunčiu.lt” personalu gali susisiekti darbo dienomis ir Darbo valandomis.
23. SUTARTIES GALIOJIMAS IR NUTRAUKIMAS | |
23.1. Tarp Užsakovo ir “Siunčiu.lt” sudaryta sutartis galioja tol, kol Užsakovas naudojasi “Siunčiu.lt” paslaugomis.
23.2. Sutartis pasibaigia:
23.2.1. rašytiniu Šalių susitarimu;
23.2.2. vienašališkai vienos iš Šalių iniciatyva, nesikreipiant į teismą dėl Sutarties nutraukimo, apie tai raštu įspėjus kitą Šalį ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų;
23.2.3. vienašališkai vienos iš Šalių iniciatyva, nesikreipiant į teismą dėl Sutarties nutraukimo, jeigu kita Šalis nevykdo ar netinkamai vykdo savo Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, apie tai raštu įspėjus kaltąją Šalį ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
24. PRETENZIJŲ NAGRINĖJIMAS | |
24.1. Visi skundai dėl paslaugų kokybės ir/ar Siuntos sugadinimo/praradimo turi būti pateikiami „Siunčiu.lt“ tiesiogiai, o ne pačiam Vežėjui. Pretenzijos nagrinėjimo metu „Siunčiu.lt“ bendrauja tik su Užsakovu.
24.2. Pretenzija raštu kartu su reikalingais dokumentais turi būti pateikta el. paštu (info@siunciu.lt ) arba registruotu paštu adresu UAB "Tempus Trans", Naugarduko g. 99 Vilnius, Lietuva
24.3. Pateikdamas pretenziją, Užsakovas privalo pateikti dokumentus, įrodančius, kad Vežėjas Siuntą ar Krovinį paėmė, Siuntos/kovinio apgadinimo faktą įrodančius dokumentus arba jų kopiją, apgadintos Siuntos pakuotės ir turinio nuotraukas, prekių įsigijimo sąskaitos kopiją bei remonto centro pažymą dėl patirtų nuostolių ir kitą “Siunčiu.lt” pareikalautą informaciją.
24.4. Akivaizdžių nuostolių ar sugadinimo atvejais pretenzijos turi būti pareiškiamos vėliausiai Siuntos ar Krovinio priėmimo metu arba, jeigu nuostoliai ar sugadinimas neakivaizdūs arba Siunta ar Krovinys galimai prarastas, ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas po Siuntos ar Krovinio priėmimo.
24.5. Apgadinta Siunta ar Krovinį su visa Pakuote Gavėjo turi būti saugoma bei prieinama patikrinimui pristatymo adresu visą skundo nagrinėjimo laiką. Tolimesni Siuntos ar Krovinio pristatymai gali ją dar labiau pažeisti, dėl ko tampa sunku įvertinti pradinę žalą.
24.6. Atsakymą į Užsakovo rašytines pretenzijas “Siunčiu.lt” pateiks per 30 kalendorinių dienų. Jei per šį laiką “Siunčiu.lt” atsakymo nepateiks, bus laikoma, kad “Siunčiu.lt” Užsakovo pretenzijos nepatenkino ir su ja nesutinka.
25. TAIKYTINA TEISĖ IR GINČŲ SPRENDIMAS | |
25.1. Sutartis sudaryta, vykdoma ir jos nuostatos aiškinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise. Iš Sutarties kilę ginčai ar kiti nesutarimai sprendžiami Šalių tarpusavio derybomis. Jeigu ginčo ar kitokio nesutarimo, kylančio iš šios Sutarties, Šalims nepavyko išspręsti tarpusavio derybomis, jis yra perduodamas spręsti pagal Lietuvos Respublikos teisę Lietuvos Respublikos teisme pagal Užsakovo buveinės vietą.
26. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS | |
26.1. Šios Sutarties dalies ar konkrečios nuostatos negaliojimas nedaro kitų Sutarties sąlygų negaliojančiomis.
26.2. Visi Sutarties pakeitimai ir papildymai, taip pat visi Sutarties priedai yra laikomi neatskiriama Sutarties dalimi.
26.3. Sutartis sudaryta dviem vienodą teisinę galią turinčiais egzemplioriais – po vieną kiekvienai šaliai.
27. SĄVOKOS | |
27.1. „Siunčiu.lt“ – UAB “Tempus Trans” ir jos darbuotojai.
27.2. Pakuotė – vienas vienetas (vokas, dėžė, rulonas (paletė) ir pan.) tinkamai supakuotų ir paženklintų daiktų.
27.3. Siunta – vieno Siuntėjo vienam Gavėjui siunčiama ir viename Siuntos dokumente aprašyta Pakuotė ar keletas Pakuočių, kurios pristatomos į vieną adresą. Siunta yra vokas, standartinė siunta, nestandartinė siunta, paletė, krovinys, kurių visi dydžiai (ilgis, plotis, aukštis ir svoris) atitinka Užsakovo pasirinktos paslaugos Siuntai keliamus reikalavimus. Kokie yra konkrečios paslaugos reikalavimai Siuntai, yra nurodyta Paslaugos aprašyme svetainėje (www.siunciu.lt). Jeigu nors vienas iš minėtų dydžių viršija leistinus, tokios Siuntos pristatymui gali būti taikomi papildomi mokesčiai.
27.4. Vežėjas – juridinis asmuo, su kuriuo „Siunčiu.lt“ yra sudariusi bendradarbiavimo sutartį ir, kuris gabena Užsakovo pateiktą Siuntą arba Krovinį, įskaitant kurjerius.
27.5. Užsakovas – juridinis arba fizinis asmuo, kuris “Siunčiu.lt” interneto svetainėje užsako Siuntos ar Krovinio gabenimą.
27.6. Siuntėjas – juridinis (įskaitant jo darbuotojus) arba fizinis asmuo, kuris perduoda vežti (įteikia Vežėjui) tinkamai paruoštą ir paženklintą Siuntą ar Krovinį nurodytam Gavėjui. Užsakovas gali būti Siuntėjas, tačiau Siuntėjas nebūtinai yra Užsakovas.
27.7. Gavėjas – juridinis ar fizinis asmuo, nurodytas ant Siuntos ar Krovinio Pakuotės bei Siuntos/Krovinio dokumente kaip asmuo, kuriam adresuota Siunta/Krovinys ir kuris priima Siuntą/Krovinį paskirties vietoje.
27.8. Sunkiai pasiekiama vietovė – Siuntos ar Krovinio paėmimo ar pristatymo vieta itin nutolusioje ir/ar sunkiai pasiekiamoje teritorijoje, kuriai pasiekti reikalingos Papildomos išlaidos.
27.9. Siuntimo/vežimo kaina – tai kaina, kuri Užsakovui pateikiama užpildžius Užsakymą www.siunciu.lt pagal kainų skaičiuoklėje Užsakovo suvestus Siuntos duomenis. Tuo atveju, kai Užsakovo Užsakyme pateikti Siuntos duomenys skiriasi nuo Vežėjui faktiškai perduotos Siuntos duomenų (ilgio, pločio, aukščio, svorio ar kt. duomenys), siuntimo/vežimo kaina skaičiuojama pagal Vežėjui perduoto Siuntos faktinius duomenis.
27.10. Siuntos vertė – visų daiktų, esančių Siuntoje, kaina, už kurią Siuntėjas juos įsigijo ir gali tai įrodyti turimais įsigijimo dokumentais.
27.11. Krovinio vertė – visų daiktų, esančių ant paletės arba dežėje, kaina, už kurią Siuntėjas juos įsigijo ir gali tai įrodyti turimais įsigijimo dokumentais
27.12. Siuntos dokumentai – „Siunčiu.lt“ Užsakovui suteiktas važtaraštis, manifestas, lydraštis ar kitas dokumentas, pagal kurį Vežėjas priima Siuntą gabenimui, patvirtinantis šią Siuntos/Krovinio pristatymo Sutartį ir turintis unikalų Siuntos numerį (brūkšninį kodą). Užsakovas atsako už duomenų, įrašytų į Siuntos dokumentą, teisingumą.
27.13. Draudimo suma – suma, kuria Užsakovas draudžia Siuntą ir, kuri nėra didesnė nei Siuntos vertė.
27.14. Raštu – pranešimo perdavimo būdas, kai informacija „Siunčiu.lt“ arba Užsakovui perduodama tiesiogiai raštu, išsiunčiama registruotu paštu, elektroniniu paštu ar faksu.
27.15. Darbo diena (arba D. D.) – bet kuri kalendorinė metų diena, kuri yra valstybės nustatyta kaip darbo diena.
27.16. Papildomos išlaidos – į “Siunčiu.lt” gabenimo kainą neįeinančios išlaidos, atsiradusios Užsakymo vykdymo laikotarpiu po apmokėjimo ne dėl Vežėjo ar „Siunčiu.lt“ kaltės, kurios negalėjo būti įtrauktos į kainą Užsakymo priėmimo momentu ir todėl privalo būti apmokėtos Užsakovo.
27.17. Draudžiami siųsti daiktai – daiktai, kurie negali būti siunčiami/vežami naudojantis “Siunčiu.lt” paslaugomis. Draudžiamų siųsti daiktų sąrašas viešai skelbiamas ir nuolat atnaujinamas svetainėje.
27.18. Nekompensuojamieji daiktai – daiktai, kurių “Siunčiu.lt” paslaugomis siųsti/vežti nerekomenduojama ir, kuriems praradimo/apgadinimo atveju negalioja joks draudimas. Tai – dokumentai, vertingi ir kiti daiktai, kurių vertė sunkiai nustatoma, taip pat trapūs bei smūgiams neatsparūs daiktai. Nekompensuojamųjų daiktų sąrašas skelbiamas ir nuolat atnaujinamas svetainėje.
27.19. Sutartis – ši tarp “Siunčiu.lt” ir Užsakovo sudaryta sutartis dėl paslaugų Užsakovui teikimo su visais jos priedais, pakeitimais ir papildymais.
27.20. Šalis arba Šalys – „Siunčiu.lt“ ir Užsakovas abu kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai Šalimi.
27.21. Krovinys - vieno Siuntėjo vienam Gavėjui siunčiama ir viename Krovinio dokumente aprašyta Pakuotė arba Paletė, kurios pristatomos į vieną adresą. Krovinys yra paletė, kurių visi dydžiai (ilgis, plotis, aukštis ir svoris) atitinka Užsakovo pasirinktos paslaugos Krovinio keliamus reikalavimus. Jeigu nors vienas iš minėtų dydžių viršija leistinus, tokio Krovinio pristatymui gali būti taikomi papildomi mokesčiai.
PRIVATUMO POLITIKA
Jūsų asmens duomenys Siunčiu.lt svetainėje tvarkomi siekiant:
a) užtikrinti, kad pervežimo paslaugų užsakymo procesas būtų sklandus, o aptarnavimas po užsakymo būtų savalaikis ir profesionalus;
b) užtikrinti, kad Jūsų užsakymai būtų sklandžiai tvarkomi;
c) užtikrinti, kad informacija apie Jus bus tiksli ir atnaujinta;
d) tiesioginės rinkodaros tikslais, pasiūlymams, , nuolaidoms, aktualiai informacijai teikti;
e) susisiekti su Jumis, informuoti apie Siuntų ar Krovinių būsena, nekslandumus ir t.t.
Mes tvarkome Jūsų asmens duomenis, kad galėtume administruoti Jūsų užsakymo procesą Siunčiu.lt svetainėje. Norėdami užsiregistruoti ir atlikti užsakymą Siunčiu.lt svetainėje, privalote pateikti šią informaciją. Nepateikus būtinų asmens ir įmonės duomenų, negalėsite vykdyti pirkimo proceso, o mes negalėsime Jums patvirtinti užsakymo:
a) Vardas, Pavardė
b) Adresas (Gatvė, Miestas, Šalis, Pašto kodas);
c) El. Pašto adresas;
d) Mobiliojo telefono numeris.
Siunčiu.lt asmens duomenis gauna iš pačių duomenų subjektų. Visi šie asmens duomenys gaunami
tik gavus asmens sutikimą.
Užsakymo ir pirkimo proceso metu registruodamiesi Siunčiu.lt svetainėje, Jūs patvirtinate, kad Jūsų
nurodyti asmens duomenys yra tikslūs ir teisingi.
Teisinis asmens duomenų tvarkymo pagrindas
Siunčiu.lt, tvarkydama asmens duomenis, vadovaujasi Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme įtvirtintais asmens duomenų tvarkymo reikalavimais ir kitais teisės aktais, susijusiais su asmens duomenų apsauga, nuo 2018 m. gegužės 25 d. – Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo).
Siunčiu.lt renka ir toliau tvarko Jūsų asmens duomenis tik teisės aktuose apibrėžtais teisėtais pagrindais – siekdama sudaryti ir (arba) vykdyti su Jumis sudarytą paslaugų sutartį, Jūsų sutikimu, kai tvarkyti asmens duomenis Siunčiu.lt įpareigoja atitinkami teisės aktai ir kai asmens duomenis reikia tvarkyti dėl Siunčiu.lt teisėto intereso (tik jei duomenų subjekto interesai nėra svarbesni).
Įprastai teisinis pagrindas tvarkyti asmens duomenis yra paslaugų sutartis su Siunčiu.lt (arba prašymas sudaryti sutartį). Asmens duomenys taip pat gali būti tvarkomi davus sutikimą (pvz., tiesioginės rinkodaros tikslu). Sutikimas turi būti aiškiai išreikštas, savanoriškas, suprantamai išdėstytas ir jame turi būti pateikta informacija apie duomenų panaudojimo tikslą. Sutikimas tvarkyti asmens duomenis gali būti paprastai ir nemokamai atšauktas susisiekus el. paštu info@siunciu.lt ar telefonu +370 648 08 468.
Kiek laiko saugome Jūsų duomenis?
Surinkti asmens duomenys saugomi spausdintiniuose dokumentuose ir mūsų sistemose. Mes saugome Jūsų asmens duomenis tiek, kiek tai numato teisės aktai arba atsižvelgdami į duomenų tvarkymo tikslus, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimo laikotarpis. Asmens duomenys paprastai saugomi tol, kol iš sutartinių santykių gali kilti pagrįstų reikalavimų. Nebereikalingi asmens duomenys sunaikinami. Siekiame nesaugoti pasenusios arba nereikalingos informacijos ir užtikrinti, kad asmens duomenys ir kita klientų informacija būtų nuolat atnaujinta ir teisinga.
Be to, informaciją saugome tam, kad prireikus galėtume Jums suteikti reikiamą informaciją, kad turėtume tinkamą Mūsų ir Jūsų santykių istoriją ir galėtume atsakyti į visus klausimus, susijusius su Jūsų ir Mūsų bendradarbiavimu.
Visi Jūsų asmens duomenys yra saugomi sistemoje tol kol galioja paslaugų sutartis, bet ne mažiau kaip 2 metus.
Kaip saugome Jūsų duomenis?
Mums labai svarbu užtikrinti Jūsų asmens duomenų saugumą. Tvarkydami Jūsų asmens duomenis mes įgyvendiname konkrečias organizacines ir technines saugumą užtikrinančias priemones, kurios padeda apsaugoti asmens duomenis nuo atsitiktinio arba neteisėto sunaikinimo, pakeitimo,
atskleidimo ir nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Be to, mūsų vykdoma saugumo užtikrinimo veikla apima personalo, informacijos, IT infrastruktūros, įskaitant periodinius „įsilaužimo“ į vidaus tinklus ir duomenų bazės testavimus, taip pat biurų pastatų ir techninių įrenginių apsaugą.
Kam teikiame Jūsų duomenis?
Siunčiu.lt, tvarkydama asmens duomenis, yra įsipareigojusi laikytis konfidencialumo. Tokia prievolė kyla iš Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatų. Informacija gali būti atskleista kitoms šalims, jeigu to reikia sutarčiai sudaryti arba jai vykdyti, arba dėl kitų teisėtų priežasčių. Informacija taip pat gali būti suteikta kitoms šalims Jūsų prašymu, atsižvelgiant į įsipareigojimus kitoms šalims.
Mes galime pateikti Jūsų duomenis duomenų tvarkytojams (paslaugų tiekėjams), kurie teikia mums paslaugas (atlieka pervežimo paslaugas, draudžia Siuntas ar Krovinius) ir tvarko Jūsų duomenis Mūsų, kaip duomenų valdytojo, vardu. Duomenų tvarkytojai turi teisę tvarkyti asmens duomenis tik pagal mūsų nurodymus ir tik ta apimtimi, kiek tai yra būtina siekiant tinkamai vykdyti sutartyje nustatytus įsipareigojimus. Pasitelkdami subrangovus, imamės visų reikiamų priemonių, kad užtikrintume, jog ir mūsų duomenų tvarkytojai būtų įgyvendinę tinkamas organizacines ir technines saugumą užtikrinančias priemones bei išlaikytų asmens duomenų paslaptį.
Paslaugų teikėjai
Norėdami įvykdyti savo įsipareigojimus Jums, dalinamės Jūsų asmens duomenimis su įmonėmis, kurios teikia mums paslaugas, pavyzdžiui, vykdo pervežimo paslaugas. Šios įmonės gali tvarkyti Jūsų asmens duomenis tik pagal mūsų nurodymus ir negali jų naudoti kitiems tikslams. Be to, jos privalo saugoti Jūsų asmens duomenis pagal įstatymus ir mūsų bendradarbiavimo susitarimą. Šiuo metu bendradarbiaujame su šiomis įmonėmis:
UAB Balkant Balt
UAB TNT
UAB DPD Lietuva
UAB Omniva LT
UAB Lietuvos Paštas
UAB DLW Lietuva
UAB Venipak Lietuva
UAB Itella Logistics
Teisėsaugos institucijos, valstybės ir savivaldos institucijos
Stengdamiesi įvykdyti savo teisinę prievolę, gavus prašymą, galime perduoti Jūsų asmens duomenis teisėsaugos institucijoms, valstybės ir savivaldybių institucijoms. Mes taip pat galime perduoti Jūsų asmens duomenis teisėsaugos institucijoms, valstybės ir vietos valdžios institucijoms, kad galėtume vykdyti mūsų teisėtą interesą pareikšti, teikti ir ginti teisinius reikalavimus.
Kokios yra Jūsų teisės?
Jūs turite teisę:
- gauti informaciją apie Jūsų asmens duomenis, iš kur ir kaip asmens duomenys yra surinkti bei kaip mes juos tvarkome;
- kreiptis į Mus su prašymu pataisyti savo asmens duomenis, nebetvarkyti jų, sunaikinti juos, jeigu duomenys yra neteisingi, pateikti ne visi arba netikslūs, arba jeigu jie nebereikalingi, atsižvelgiant į tikslus, kuriems buvo surinkti. Tokiu atveju Jūs turėtumėte pateikti
prašymą, kurį gavę mes patikrinsime pateiktą informaciją ir imsimės reikiamų veiksmų. Mums labai svarbu turėti tikslius Jūsų asmens duomenis;
- kreiptis į Mus su prašymu sunaikinti asmens duomenis arba nebetvarkyti jų, išskyrus prašymą nebesaugoti asmens duomenų. Tokie duomenys nebesaugomi tik tuo atveju, jei Jums susipažinus su savo asmens duomenimis nustatote, kad asmens duomenys tvarkomi neteisėtai arba nesąžiningai;
- nesutikti, kad būtų tvarkomi Jūsų asmens duomenys, kai šie duomenys tvarkomi arba juos ketinama tvarkyti tiesioginės rinkodaros tikslais arba dėl teisėto intereso, kurio siekia Siunčiu.lt arba trečiasis asmuo, kuriam teikiami asmens duomenys;
- bet kuriuo metu atšaukti duotą sutikimą tvarkyti duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais;
- nuo 2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo) Jūs taip pat
turėsite teisę į duomenų perkeliamumą ir teisę reikalauti ištrinti duomenis („teisė būti pamirštam“) arba prašyti apriboti jų tvarkymą.
Jeigu Jums kelia susirūpinimą Mūsų veiksmai (neveikimas), kuriais galimai nesilaikoma šių Privatumo taisyklių arba teisės aktų reikalavimų, galite kreiptis į Siunčiu.lt bet kuriuo Jums patogiu būdu: el. paštu info@siunciu.lt, telefonu +370 648 08 468. Nepavykus išspręsti klausimo su Mumis, Jūs turite teisę kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją (A. Juozapavičiaus g. 6, 09310 Vilnius, el.
paštas ada@ada.lt, tel. (8 5) 212 7532), kuri atsakinga už asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų priežiūrą ir kontrolę.
Jeigu Jūs turite bet kokių klausimų, susijusių su asmens duomenų tvarkymu ar šiomis Privatumo taisyklėmis, arba pasiūlymų, prašome susisiekti su Mumis.
Kur tvarkome Jūsų asmens duomenis?
Mes visada siekiame tvarkyti Jūsų asmens duomenis visame pasaulyje, priklausomai nuo to, pagal
koki maršruta yra sudaryta paslaugų sutartis.
Kas yra slapukai?
Slapukai (angl. „cookies“) – trumpa tekstinė informacija, kurią svetainės perduoda į jose naršančių vartotojų kompiuterius arba kitus įrenginius. Atsižvelgiant į naršyklę, ši informacija laikoma arba nedideliuose atskiruose failuose, arba įvairių svetainių įrašytų slapukų bendrajame faile. Slapukus naudoja dauguma pažangių interneto svetainių Lietuvoje ir užsienyje. Slapukus galima perduoti tik jei yra tokia pasirinktis Jūsų įrenginio nustatymuose.
Slapukų naudojimas svetainėje www.siunčiu.lt
Siunčiu.lt svetainėje slapukai naudojami asmenų, besinaudojusių Jūsų įrenginiu, lankomumui nustatyti, atliktiems veiksmams įsiminti ir apibendrintai svetainės lankomumo statistikai rinkti.
Duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeitę savo interneto naršyklės nustatymus, išjungę visus slapukus arba išjungę (įjungę) juos po vieną. Visgi atkreipiame dėmesį, kad kai kuriais atvejais tai gali sulėtinti naršymo internete spartą, apriboti tam tikrų interneto svetainių funkcijų veikimą arba blokuoti prieigą prie svetainės. Norėdami nustatyti reikiamas (norimas) slapukų pasirinktis, naudokitės interneto naršyklių pagalbos funkcijomis. Informaciją, kaip tą padaryti, galite rasti naršyklių pagalbos puslapiuose.